Dobrá motivace nikdy nezklame

Už se to blíží. Ve čtvrtek mi započne zcela nové dobrodružství, které v mém životě zatím nemá obdoby! Abych vás uvedla do obrazu. Zimní semestr strávím na univerzitě v Lublani (to je jako ve Slovinsku, kdyby náhodou někdo nevěděl). Ano Slovinsko je sice maličká země, ale tak moc kouzelná. Už jsem se o tom stihla na začátku prázdnin sama přesvědčit. (A o to víc se tam těším!)
Budu studovat pedagogiku v trochu širším měřítku než je můj originální obor Speciální pedagogika v Brně. Celou výuku budu mít v angličtině. I ve Slovinsku semestr začíná až začátkem října. Proč tedy jedu už teď? No a proč ne?? Přihlásila jsem se na dobrovolný intenzivní kurz Slovinštiny. Tři týdny, 4 hodiny denně. V životopise se bude vyjímat "Slovinština - základy".. A možnost užít si ještě slovinské léto, to se zkrátka nedalo odmítnout!

No ale přišel první problém. Kdo nemá rád balení stejně jako já, pochopí, že sbalit si věci na půl roku života v cizí zemi není zrovna víkendová zábava dle mého gusta. To bych si raději ještě 10x oběhala všechny potřebné papíry (kterých nebylo zrovna málo.) Avšak po atomovém výbuchu v pokoji, několika záchvatech, že tolik věcí tam přece v životě nemůžu narvat, hodinách prokrastinace a minutách velmi hlasitého hecování jsem zjistila, že mi stejně nic jiného nezbývá. A podle slov maminky si tam můžu přece koupit cokoliv by mi chybělo! A maminky mají vždycky pravdu.

Odložila jsem tedy svou pečlivě rozpracovanou prokrastinaci a dala se do práce. To víte, když vám tři dny leží hromady věcí po celém pokoji, vážně se vám do toho nechce. Jakože vůbec. Absolutní převrat nastal, když vyšel poslední díl Game of thrones. Řekla jsem si, že si ho pustím až budu mít sbaleno. No to jste měli vidět tu rychlost! Dobrá motivace nikdy nezklame. To mi věřte!
No a ve výsledku se jedná jen o vysoký level Tetrisu. (jakože lvl master)

Tím vším jsem chtěla říct, že už mám sbaleno. Všechno se mi vešlo do krosny a kufru a co se nevešlo, to nebudu potřebovat. To dá přece rozum. Kufr mi naštěstí bude přivezen na konci září, kdy mi přijede první návštěva. Tudíž už nezbývá nic jiného než si tam tu pěkně naducanou krosnu praskající ve švech odtáhnout.

S těžkým srdcem opouštějící Hradec,
vaše Alenka

Komentáře

  1. Jestlipak jsi viděla úplně ten poslední díl Game of thrones :D ? Já si před poslední sérií dal přes zimu dvou měsíční(prosinec - leden > 2018-2019) opáčko od začátku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tak to bych nezvládla :D myslím to opáčko. Ale ano, už mám zkouknuté všechny díly :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky