Krok do neznáma

Jak začít...No... vždycky mě bavilo psát. Deníčky, básně, myšlenky... Hlavně (jedině) do šuplíčku. Každopádně říkala jsem si, že tohle je skvělá příležitost se projevit i navenek (alespoň maličko). Odjíždím na Erasmus. Do Slovinska. Do Lublaně. Ještě před rokem bych nevěřila, že někdy takovou šílenost, jako odjet sama na půl roku do úplně neznámé země, podstoupím. Ale děje se to. A čím víc se to blíží, tím víc se těším!!

Tak mě napadlo, že třeba bude o čem psát, že tam snad i něco zažiju. A že by to i mohlo někoho zajímat. V dnešní době je prý trendy mít blog a sdílet život se světem. Tak třeba budu na chvíli cool! (Anebo to bude číst jen moje maminka a bude si zakrývat oči, co to ta její bláznivá dcera zase provádí) A zabiju tím dlouhé chvíle. (nebo na to nebudu mít vůbec čas a po měsíci skončím...) Každopádně už jsem se rozhodla!

Bude to mé místo, kde s vámi chci sdílet své stesky i radosti. Kde vás budu chtít pobavit (protože já jsem pořád děsně vtipná). Kde vám budu připomínat, že pořád ještě žiju, kdybyste na mě náhodou chtěli zapomenout.  A budu ráda, když se mi čas od času ozvete, aby se mi tolik nestýskalo.


Proč tak dětinský název? Ano. Někteří z vás už vědí. Blog jsem pojmenovala podle svého Instagramu (a už mám i instastories, takže moje dobrodružství můžete sledovat i TAM!!). Prý mluvím jak Pikachu. A jsem v říši divů. Alenka, chápeš… (to jen k tomu, jak jsem bystrá a vtipná)

Jo a ještě něco. Nejsem zrovna moc technicky založený člověk. Takže odpusťte mou velmi amatérskou formu blogu. Důležitý je přeci obsah. (I když o srovnatelnosti kvality formy a obsahu by se zde taky dalo polemizovat.. haha)

Tak se tu mějte a myslete na mě!
Vaše Alenka

Komentáře

  1. Co to zase provádíš, blázne? /facepalm/ - S láskou máma

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá nadějně, i když to už nečtu jako Tvůj první příspěvek na blogu :D ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky